2016. ápr 01.

Bázikus por a mágikus por

írta: Xiren
Bázikus por a mágikus por

Mivel pont ma meséltem erről egy kolléganőmnek, gondoltam leírom ide is. :)

Nem tudom ismeritek-e, ez egy szuper keverék, amit a patikában általában kérésre állítanak elő, 250 gramm szokott lenni párszáz Ft. Hasonló, mint a sportitalok, csak nincs benne a sok mű szinezék és ízesítő, valamint sokkal olcsóbb. :)

Patikában nekem úgy ajánlották, hogy egy teáskanállal oldj fel 1-1,5 liter vízben (neten van ahol 2 deci vizet írnak), de én nem szeretem az ízét, így egy kortynyiban feloldom, és lehúzom, mint egy felest... :D

Diéták és böjt alatt nagyon fontos, hogy ezekből eleget vigyél be, mivel ez segít a felszabadult méreganyagok kiürítésében a szervezetnek.

Ez van 250 g-ban:

Natrium phosphoricum              10

Kalcium bicarbonicum                10

Calcium carbonicum                 100             

Natrium bicarbonicum                 80

Magnesium carbonicum             50

 

Ami még fontos, hogy 10-14 óra között ne és 22 után se vigyük be, mert akkor a szervezet épp a savasítást végzi az emésztés miatt és akkor ellene dolgoznánk a szervezetünknek.
Viszont a többi időszakban nagyon jó, hasznos és még az étvágyat is csökkenti.

Szólj hozzá

egészség lúgosítás por alapanyagok bázikus bázikus por