2016. ápr 24.

Úgy érzem, hogy meggyógyultam! :)

írta: Xiren
Úgy érzem, hogy meggyógyultam! :)

Több, mint 60 napja kezdtem el juice-olni, mint ahogy ITT írtam, elég rossz egészségügyi állapotban kezdtem bele, reménykedve abban, hogy az enyém lehet a következő sikersztori. :) Mostanra kezdem úgy érezni, hogy talán kezdek tényleg meggyógyulni. :)

Már az elején is éreztem a juice pozitív hatását, de igazán a teljes léböjt, a Reboot óta múltak el a tüneteim teljesen.

Ennek örömére a családdal voltunk egy közeli kalandparkban. Tudni kell, hogy egy éven keresztül, amíg nem voltam jól, én szinte semmit nem mozogtam, mert egyszerűen nem bírtam. Még a kutyát levinni csak egy gyors körre is kihívás volt nekem, és rettegtem egyedül menni, mert mi van, ha rosszul leszek, ott esek össze, és nincs aki segít. Ezt tudva szerintem tényleg hihetetlen, hogy kb. két hónappal az első juice-om után már a két legnehezebb pályán másztam végig a kalandparkban, ami egy nagyjából másfél órás, folyamatos, megterhelő mozgás volt. Nem mondom, hogy nem volt napokig izomlázam, mert mindenhol éreztem, hogy vannak izmaim :D, de simán és magabiztosan végig tudtam csinálni. Még úgy is, hogy a pálya tőlem magasabbakra lett kalibrálva, így volt, hogy az egyik akadálytól a másikig ugranom kellett, nem is kicsit. :)

Tényleg nem tudom elmondani, hogy nekem, nekünk mekkora dolog volt ez, hogy most már simán tudok egy ilyen programban is részt venni. :) Még két hónapja is elképzelhetetlen lett volna, hogy velük tartsak ebben. Fantasztikus, hogy mire képes az emberi szervezet, ha végre el kezded IGAZI TÁPLÁLÉKKAL támogatni. A sejtek végre tudnak regenerálódni, mert van miből építkezniük. Aki még nem próbálta, tiszta szívből ajánlom, hogy csempésszen a mindennapjaiba egy kis juice-t, mert csodákra képes. :)

Szólj hozzá

gondolataim fat sick and nearly dead