2016. már 31.

40 nap változásai a zöldség és gyümölcspréselés hatására

írta: Xiren
40 nap változásai a zöldség és gyümölcspréselés hatására

Kicsivel több, mint 40 napja ittam először napi rendszerességgel juice-t, napi fél literrel kezdtem. Majd éreztem, hogy a szervezetem annyira "rákattant", hogy napról napra emeltem a mennyiséget.

 

Én első sorban egészségügyi okok miatt kezdtem bele, mivel az orvosok azt mondták, hogy amilyen tüneteim vannak, az orvostudomány azon a területen ma még homályban van. A létező össze dolgot kizárták, rengeteg laborvizsgálaton, ultrahangon, MRI-n vagyok túl, azok alapján kb a világ legegészségesebb embere vagyok. De mégis ott voltak azok a tüneteim már egy éve, amiktől nem tudtam teljes életet élni, sportolni, felhőtlenül kirándulni, kimozdulni, ami miatt heti rendszerességgel nagyon rámjött a depresszió, a sírógörcs. Igaz egyre inkább gyengültek a tünetek, de nagyon nagyon lassan, és hullámvasút szerűen, néha vissza-vissza erősödött, majd megint gyengült. hogy mik is voltak ezek? Szédülés (nem egyensúlyvesztés), az első pár hónapban pedig féloldali zsibbadás (arc, kar, láb) és olyan érzés, hogy túlnyomás van a fejemben. Szerencsére az utóbbi kettő pár hónap alatt elmúlt szép lassan, de maradt továbbra is a szédülés. Amikor már úgy érzed, hogy minden nap csak túlélsz és nem élsz, hogy attól félsz, hogy a cégbe vezető 6 perces gyalogút alatt összeeshetsz, hogy a kutyát nem mered elvinni egyedül sétálni, az elég rossz tud lenni...

 

  • Így hát aztán eljött a pillanat, amikor már annyira a béka s*gge alatt van az ember, hogy már csak dacból is azt mondja, hogy b*sszmeg, jól fogok lenni, mert ez így nem mehet tovább! El kezdtünk kutatni, sok alternatív dolgot kipróbáltam, majd egy dietetikus által ajánlott sikertelen méregtelenítő diéta alatt (ami alatt még híztam is...) rátallatunk Joe Cross filmjére, ami elindított minket ezen az úton. Ahogy megnéztük a gépet, másnap már préseltük is az első adagot.

40 nap alatt 5,6 kg ment le eddig. De a súly, mint mondtam, nem az elsődleges szempontom volt.

 

Hogy milyen pozitív hatásokat éreztem?

  • Nos, az első, hogy az eddigi leghosszabb ideig voltam TELJESEN tünetmentes, ami 2 hetet jelent, dupla annyi, mint addig bármikor.
  • Ha vannak is tüneteim, jóval gyengébbek, rövidebb ideig tartanak és ritkábbak, mint eddig.
  • A látóteremben még ősszel megjelent egy fekete pötty, ami ha mozgattam a szemem, ment vele. Látták dokik, azt mondták lehetne rá gyógyszert adni, vagy egyek sok répát és előbb utóbb jobb lesz. A fekete pötty mára negyedakkora és világos szürke. :)
  • A hajam eddig sprőd és durva volt, bármennyi balzsamot is pakoltam rá, emellett gyorsan zsírosodott. Most puha, csillogós, dús és elég kb heti egyszer mosnom. :)
  • Tipikusan olyan bőröm volt, hogy bármivel kentem, annyira száraz volt, hogy pergett le a fehér száraz bőr róla. Mióta juice-olok, azóta nem kenem, és mégis puha és hidratált.
  • Sokkal több az energiám. Amint túlvan az ember az első pár nap detixikáló tünetein, sokkal több energiája lesz. Előtte 8:20-kor keltem ki az ágyból az 5. szundi után a 9 órás munkakezdéshez. Most 6:20-kor magamtól felkelek kipihenten és aktívabb vagyok egész nap.
  • Elmúlt a depresszió, a 40 nap alatt egyszer sem jött rám a sírógörcs.
  • Nem puffadok, nem fáj a hasam.
  • Az arcbőröm sokkal "tisztább".
  • Ahogy az egyik kedves kollégám fogalmazta meg: "sugárzok". :)
  • 5,6 kg mínusz.
  • Ezzekkel együtt visszajött az életkedvem, motiválom az embereket, visszakaptam az önbizalmamat. :)

 

Fontos, hogy én most csak az utolsó hat napban vagyok teljes léböjtön. Előtte amit csináltam, hogy fokozatosan adtam a mindennapjaimhoz a juice-t. Tudni kell, hogy én előtte is elég egészségesen étkeztem, nem nagyon ettem lisztes vagy cukros ételeket. Ezektől az elején teljesen elbúcsúztam, és a második hétre a vacsorát is juice-szal váltottam ki. Onnantól kezdve reggelre ettem egy mindenmentes magvas "műzliszeletet", ebédre pedig sok salátát és egy kis natúr csirkét vagy natúr halat.

 

Itt láthatjátok, hogy a súlyom hogy alakult közben. Itt is látszik, hogy teljesen normális a stagnálás, nem kell tőle megijedni, annak is megvan a helye. Általában előbb fog látszani külsőre és centikre, mint kilóban.

Egész gyerekkoromban nagyon jól tudtam kommunikálni a szervezetemmel, mindig éreztem mire van szüksége. Szerencsére a szüleim se eröltettek semmit, amit nem kívántam. :) Most is úgy gondolom, hogy hallgatnom kell a testem, szervezetem jeleire. Amíg úgy érzem, hogy birom és kívánja még a teljes léböjtöt a szervezetem, addig fogom csinálni, utána pedig visszaállok arra a rendszerre, amit előtte csináltam.

Joe is azt ajánlja, hogy ne tervezz nagyon előre ezzel kapcsolatban. Az elefántot is falatokban tudjuk csak megenni, nem egészben. Ők ezt úgy mondják, hogy "Only in baby steps", azaz lépésről lépésre haladj. Fókuszálj a mára, este a holnap reggelre, ne arra, hogy még egy hét múlva is böjtölni fogsz.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a következő 40 napban milyen jótékony változások lesznek még az életemben a juiceolásnak köszönhetően, hihetetlen lelkes és motivált vagyok, végre látom a fényt az alagút végén. :) Remélem minél többen csatlakoztok ehhez a fantasztikus élményhez! :)

Ha nem vagytok még csoport tagok facebookon, kattintsatok ide, gyertek, segítsük egymást ötletekkel, tapasztalatokkal, biztatással. :)

Szólj hozzá

egészség fogyás recept lúgosítás gondolataim prés juice joe cross fat sick and nearly dead juice receptek