2016. már 29.

Kezdjük az elején...

írta: Xiren
Kezdjük az elején...

Sziasztok!

 

Ezt a blogot azért indítottam, hogy a facebook csoportunknak a hasznosabb bejegyzéseit összeszedjem, hogy ne vesszenek el a süllyesztőben, ha csatlakozik egy új tag, ő is meg tudjon szépen mindent nézni. :)

 

Ha valaki nem a csoportból került ide, akkor itt találja meg.

 

Látom már többen vagyunk, vannak, akiket én nem ismerek, így gyorsan leírom én hogyan kerültem kapcsolatba a préseléssel. :)

Tavaly márciusban kezdődtek olyan tüneteim, aminek az okát orvosok nem találták meg, a létező összes vizsgálat ellenére sem. Mindemellett már régóta gondolkoztam, hogy kellene valami tisztító kúra, volt amivel próbálkoztam, de nem értem el vele hatást, olyan is volt, amitől még híztam is...

Kutattunk így tisztítókúrák után, amikor a találtam egy magyar blogot, amit egy házaspár írt, ők egy hónapig csinálták egy dokumentumfilm alapján. Így hát rákerestünk és megnéztük a Fat, sick and nearly dead című filmet (Kövér, beteg és majdnem halott magyarul). A film angolul van, de van hozzá magyar felirat. Akit érdekel, és nem találja, tudok benne segíteni. Nem mindig szeretem a dokumentumfilmeket, de ezt nem tudtam nem nézni, FANTASZTIKUS és hihetetlenül motiváló film. Akkoriban még épp a másik kúrát és csináltam, amitől mint említettem, híztam is. Egy nap gondolkozás után bevásároltunk és áttértünk erre. :) Szerencsére, véletlenek ugye nincsenek :) , pont karácsonyra vettünk magunknak egy szuper lassú gyümölcsprést.

Ez volt február 17-én, akkor ittuk az első juice-t. Először csak napi fél litert fejenként, majd szép lassan emeltem magamnak a napi adagot, elhagyva a vacsorát. Beálltam szépen arra, hogy reggel egy mindenmentes "műzliszeletet" ettem, ebédre pedig egy salátát, néha egy kis natúr csirkével vagy hallal. Emellett már napi 1,5-2 liter préslét ittam. Nagyon fontos, hogy ez nem számít vízfogyasztásnak, így ezen felül még napi 2 liter vizet/gyógyteát is iszok.

Egy hónap alatt rengeteg tünetem gyengült, most volt a leghosszabb (2 hét) teljesen tünetmentes időszakom. A bőröm nem száraz (eddig kb lepergett rólam a száraz bőr, bármennyit is kentem), a hajamra már nem kell balzsam (amivel eddig sprőd volt), puha, selymes és fényes magától is. :) Mindemellett könnyedén lement rólam 5 kg. Eddig 9-10 óra alvás se volt nagyon elég, alig tudtam az 5. szundi után 8:20kor kikecmeregni az ágyból. Most teljesen magamtól 6:20kor felkelek, friss vagyok, teszek veszek még munka előtt. :)

Én első sorban az egészségem visszaszerzéséért kezdtem bele, de egy tök jó "mellékterméke" az egésznek a felesleges kilók eltüntetése is. :)

Azt megfigyeltük, hogy az első naptól kezdve a szervezetünk rákattant szó szerint a juicokra. Egyszerűen kívánni fogod. Volt olyan, hogy éhes voltam, gondolkoztam kajákon, de nem kívántam őket. Rágondoltam a juice-ra és éreztem, hogy az az ami után sóvárog a szervezetem.

Kérdezték sokan tőlem meddig akarom csinálni. Amíg jól nem leszek teljesen. :) Lehet lesznek benne kisebb megszakítások, de akkor is fogok inni valamennyi juice-t naponta.

Most húsvétkor egy három napos teljes léböjtöt akarok csinálni, mivel így a leghatásosabb. A filmben is úgy említik ezt a teljes préslé böjtöt, mint "reboot", azaz újraindítás, mivel tényleg újraindítja a szervezetet, ezzel támogatod abban, hogy meg tudja végre magát gyógyítani.

Szólj hozzá

gyümölcs egészség fogyás recept zöldség lúgosítás léböjt gondolataim böjt prés juice gyümölcscentrifuga joe cross gyümölcsprés fat sick and nearly dead juice receptek