2016. ápr 06.

Mit ettem a Reboot léböjt előtt és után?

írta: Xiren
Mit ettem a Reboot léböjt előtt és után?

Sokan kérdezitek ezt tőlem, így gondoltam, hogy írok erről is.

Én február 17-én kezdtem el juice-t adni a mindennapjaimhoz. Az elején csak napi fél litert, majd pár nap múlva ezzel párhuzamosan a vacsorát el is hagytam, helyette préslevet ittam.

Tudni kell, hogy én már vagy 2 éve nem nagyon eszek lisztes, vagy cukros dolgot, illetve az utóbbi évben a laktózos dolgokat is elhagytam, mivel kialakult egy kis intolleranciám vele kapcsolatban.

 

Érdekes, hogy amerikában a legtöbben az ebédet hagyják el és vacsoráznak a családdal. Én mindig is a vacsorát iktattam ki, ha bámi változást akartam elérni, de szerintem a legtöbben ezzel így vannak. Ettől függetlenül ugyanúgy leülök a barátommal, ha ő vacsorázaik, én addig iszogatom a juice-omat, vagy akár családi szülinapot is tartottunk így. :)

 

Szóval ahogy helyettesítettem a vacsorát, a következő lépés a reggeli juice volt éhgyomorra. Ezt általában elég korán ittam, amikor beértem a munkahelyemre, ettem még egy magvas “müzliszeletet”, ez is cukor és glutén nélkül, mivel a magvak – mértékkel fogyasztva, mivel elég magas a kalóriatartalmuk – nagyon egészségesek, jól ki lehet velük egy diétát egészíteni.

Az ebédem sok friss salátátból és egy kis natúr húsból állt (csirkemell vagy hal). Így ettem majdnem egy hónapig, mire úgy éreztem, hogy a szervezetem most már kész a böjtre és egyenesen kívánja azt. Ekkorra már másfél liter juice-t ittam egy nap.

Így egy hétig (ami eredetileg 3 napnak indult, csak túl jól éreztem magam :) ) csak présleveket ittam, naponta 2,5-3 litert, blusz 2-2,5 liter vizet. Fontos, hogy nézd meg azt az írásomat, ahol írom, mi ajánlott még a léböjt alatt. Ha ide kattintasz, elolvashatod.

 

A léböjt után ajánlott 2-3 napig csak olyat enni, amit lepréselnél, és persze nyersen, hogy a gyomrot ne terheld le hirtelen, vissza tudjon állni. Ez főleg akkor nagyon fontos, hogy ha hosszabb ideig csinálod a léböjtöt.

 

Jelenleg pedig ugyanúgy eszek, mint a böjt előtti hónap végén, nem is nagyon kívánok mást, akárhogy minden nap együtt ebédelek a kollégákkal, este pedig a barátommal vagy a családdal néha. Nem kívánja a szervezetem azt a kaját. Nagyon érdekes, én se hittem volna, de tényleg, ahogy el kezded igazi táplálékkal etetni a szervezeted, rá fog kattanni és jelzéseket küld, hogy ne kívánd a sok mű kaját, mert az legutóbb se vezetett semmi jóra, és mennyivel jobb ez az élelem.

 

Természetesen tervezem, hogy majd eszek főtt, sült és egyéb ételeket, de próbálok a szervezetem jelzéseire figyelni, és majd akkor adni neki olyat, ha már jelzi, hogy oké, most már ez is jöhet. :)

 

Kérdeztétek még, így ezt is beleteszem. Az első hónapban 64,6 kg-ról lement a súlyom 61,1 kg-ra, ez kereken 30 nap volt. Utána még egy hétig ettem így, akkor lement a súlyom 60 kg-ra. Az egy hetes böjt alatt ment le 58 kg-ra.

Mivel szép fokozatosan álltam le a kajával és adtam hozzá a juice-t a mindennapjaimhoz, így a léböjtre jellemző tünetek se voltak annyira durvák, mint mondjuk Joe-nak a filmjében, mivel ő előző nap még hamburgereket és pizzákat evett. :)

Szólj hozzá

egészség fogyás lúgosítás gondolataim böjt étrend